Tak się zaczęło..

hej :)
    O założeniu bloga pomyślałam podczas jednej z górskich wycieczek. Dopiero zaczynam swoją przygodę w górach, ale czemu by od razu zacząć o tym pisać? Na pewno na bieżąco będzie łatwiej :) Tak więc na blogu znajdzie się kilka moim wspomnień, zdjęć, które mam nadzieję będę miło wspominała za kilka czy kilkanaście lat. Może akurat też komuś przydadzą się informacje zamieszczane w postach. Można będzie liczyć na moją osobistą opinie co do szlaku czy miejsca, a także na mapkę, z którą będzie o wiele łatwiej.
    Skąd miłość do gór? Wiadomo, że w szkole podstawowej, gimnazjum czy szkole średniej jeździło się na wycieczki w góry, ale to raczej zwracało się uwagę na coś innego. Czułam się całkiem inaczej niż teraz. Teraz mogło się samemu dopracować trasę, wybrać szlak, miejsce. Decydować samemu. Tak pierwszy raz zostałam zabrana w góry w grudniu 2012 roku. Wtedy mi się spodobało, ale nie na tyle, żeby pokochać góry. Miłość od pierwszego wejrzenia rzadko występuje i trudno w nią wierzyć, więc się nie zrażałam. Zakochałam się w nim podczas wakacji w 2013 roku i od tego wypadu zaczną się moje wspomnienia i nastąpią już niebawem :)
Żeby oko się cieszyło :)

2 komentarze:

  1. No to czekam Kochana na kolejne wpisy :) cieszę się bardzo, że zdecydowałaś się coś napisać!

    OdpowiedzUsuń